U kunt contact opnemen via e-mail, Whatsapp of telefoon:

Email:
info@bsrbreedveld.nl

Telefoon:
+31 623616165

Van 22 april tot 7 mei ben ik afwezig. Via e-mail en Whatsapp ben ik bereikbaar. In verband met mijn afwezigheid en drukte op de praktijk kunnen er vanaf eind mei weer intakereeksen ingepland worden.

Mijn cliënten krijgen tijdens de behandeling mijn volledige aandacht. Ik neem de telefoon daarom niet aan tijdens de behandelingen.

Ik streef ernaar nog dezelfde dag contact met u op te nemen als u mij niet heeft kunnen bereiken.

Een Whatsapp sturen is vaak het meest praktisch.

Adres praktijk:

Promenadeplein 113
2711 AB Zoetermeer
(naast de Hema in het Stadshart).

Parkeren is in de parkeergarages rondom de praktijk de eerste twee uur gratis. 

De praktijk is gelegen tussen Randstadrail-stations Centrum West en Stadhuis.

Is de deur van de praktijk open, dan kunt u doorlopen. Zo niet, neemt u dan even plaats bij de wachtruimte aan het begin van de hal.

De praktijk is elke werkdag m.u.v. de woensdag- en donderdagmiddag geopend.



Bedrijfsgegevens:

Body Stress Release Barbara Breedveld
Promenadeplein 113
2711 AB Zoetermeer

info@bsrbreedveld.nl
+31 623616165

KvK: 82291845
BTW ID: NL003674148B41
IBAN: NL24INGB0006687059

Geregistreerd met AGB-code voor praktijk en persoon bij Vektis

Aangesloten bij:


Klachten
Als je een klacht hebt over de behandeling, vraag ik om dit aan mij kenbaar te maken. Uiteraard zal ik dan mijn best doen om de kwestie naar beider tevredenheid op te lossen. Mochten we er samen niet uit komen, dan kun je kosteloos een onafhankelijke klachtenfunctionaris inschakelen via de VBAG. Deze ondersteunt je onder andere bij het formuleren van jouw klacht of onvrede en kan eventueel optreden als bemiddelaar.

Conform de Wet kwaliteit klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) is elke zorgaanbieder verplicht zijn cliënten toegang te bieden tot een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De onafhankelijke klachtenfunctionaris van VBAG is werkzaam bij Quasir. Quasir is het expertisecentrum voor klachtenmanagement in de zorg- en welzijnssector.

Als je er samen niet uitkomt kan je contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir via email (bemiddeling@quasir.nl t.a.v. coördinator klachtenbemiddeling) of per telefoon 06 4844 5538.

De geschilleninstantie is Stichting Zorggeschil. U kunt meer informatie vinden op de website van VBAG: https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/